Ik weet niet in welke poort het stekkertje van mijn speakers moet, de pc geeft steeds aan dat het niet goed is.

Ik heb speakers van logitech z 130, wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
6.1K

Antwoorden (4)

De 3,5mm poort voor speakers is meestel lichtgroen, of wordt aangegeven met een koptelefoontje. Maar ik vermoed dat er iets anders aan de hand is, omdat pc's meestal niet in de gaten hebben wat er wel of niet in die poort zit.
Plaatje bij antwoord
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nieuwere drivers installeren en als dat niet werkt proberen op een andere pc om te kijken of het niet aan de speakers zelf ligt.
bamibal
13 jaar geleden
- Staan de speakers aan, stekker in het stopcontact?
- Staat het geluid op de computer aan? Klik rechtsonder in beeld eens op het speakertje.
Als je het groene stekkertje in de groene poort achterop je pc doet hoort het te werken maar misschien moet je nieuwe(re) drivers downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De groene plug hoort in het groene gaatje
daarna moet je even kijken welke geluidkaart standaard staat
er zitten soms 2 geluidkaarten in je pc
dus het kan ook nog wel eens zo zijn dat er 2 groene gaatjes op je pc zitten ?
capthavoc
13 jaar geleden
Als U problemen hebt met dergelijke hardware zoals nu het geval is,bestaat heel vak de gelegenheid om Uw (nieuwe) product te laten DETECTEREN. Dit is en hele handige tool,welke U op de hieronder genoemde website kunt uitvoeren.

http://www.logitech.com/nl-nl/support-downloads

Alle goede adviezen,welke hier al zijn aangedragen ten spijt- op het updaten van de firmware ná- volgens mij is dit al en verouderd product,welke dus niet goed gaat werken met Windows 7.
Als U Logitech vertrouwt en dat detecteren op de juiste wijze laat uitvoeren,is de kans zeer groot,dat er nieuwere en betere - door het besturingssysteem herkende- drivers Uw speakers optimaal laten werken een feit wordt.
Verder kan het ook nog zijn,dat U in de bios moet aangeven welke van de on-board soundcards er gebruik gaat worden. Verder heeft Microsoft een geheel speciale tool voorhanden met de naam Fix It.

http://go.microsoft.com/?linkid=9668690

Succes en groet:Zoekertje