Hoe heet dit ding? Het is een knop die je aansluit op je USB en als je erop drukt ga je naar een vastbepaalde website.

En bijkomende vraag: het wordt soms opgestuurd als alternatieve vorm van een reclame-brochure. Maar hoe kan je het herprogrammeren om naar een andere site te verwijzen. Bestaat daar een programmaatje voor? Zit er eventueel een beveiligingscode op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Zo'n ding heet een USB Smart Button. De url zit in de hardware gebakken, dus het zal lastig zijn om dat aan te passen!
bamibal
13 jaar geleden
bamibal
13 jaar geleden
Volgens de website van een leverancier (http://www.usbsmartbuttons.com) zetten zij de website erin en drukken ze er eventueel een bedrijfslogo op. Je kunt het dus niet zelf aanpassen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat bedrijf zet de URL ook gewoon in een EEPROM of Flashgeheugen. Er zal dus best een programma zijn om URL te wijzigen.