Ik wil mijn iPad updaten. Als het downloaden tussentijds stopt dan begint het downloaden daarna weer helemaal van voren af aan. Kan dat anders?

Is het mogelijk in iTunes om net als bij een peer to peer netwerk datgeen wat er al is gedownload te bewaren en als je stopt daarna doorgaan met wat je al hebt. Ik verblijf nu in het buitenland en hier zijn de WIFI verbindingen langzaam en vallen regelmatig uit. Zodoende lukt het mij niet de hele update van de iPad in 1 keer te downloaden en zodoende kan ik mijn iPad helemaal niet updaten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Nee, zo zit de update functie helaas in elkaar. Normale downloads in iTunes zou je nog kunnen pauzeren, maar dit gaat niet mogelijk zijn voor updates. Succes met het vinden van een stabiel stuk internetverbinding dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Inderdaad werkt dat helaas niet, het beste is om eerst te synchroniseren en dan pas de update te doen, zorg dat de virusscanner tijdelijk uit staat, dan gaat het sneller en probeer een kabel verbinding dat is stabieler.
Kijk anders voor meer informatie op www.iPadforum.tk