wat betekent hardware wijzigingen zijn mogelijk niet gedetecteerd

bij probleem oplossen staat bij hardware en apparaten dat de hardware mogelijk niet gedetecteerd is hoe moet ik dit oplossen ik heb ook bijna nooit geluid op youtube heeft dit er soms mee te maken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
2.3K

Het beste antwoord

Je kunt een blik werpen op je apparaatbeheer en dan met de rechter muitoets op eventuele uitroeptekens driver-vernieuwen klikken of deze 'apparaten' verwijderen. Dan naar nieuwe hardware zoeken of opnieuw opstarten; Windows zal dan de nieuwe hardware detecteren en installeren.

Het apparaatbeheer (device manager) vind je onder:
start - uitvoeren; devmgmt.msc intikken en op OK klikken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Om even meer op je vraag in te gaan; het kan zijn dat bepaalde apparaten (ook je geluidskaart) niet goed werken en opnieuw geinstalleerd moeten worden of niet de passende driver geinstalleerd is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt proberen de computer opnieuw op te starten. Als dat niet werkt kun je kijken of er nog (optionele) windows updates zijn die het probleem kunnen verhelpen. En anders kun je de drivers installeren van de fabrikant zijn website.