hoe laad ik een accu voor mijn draadloze toetsenbord op ?

Gisteren kwamen we er achter dat onze laptop (het is al een oudje: Toshiba Satellite S1950-801) voorzien is van een draadloos toetsenbord, we kwamen er achter omdat de laptop de melding gaf dat de batterij opgeladen moet worden. (na lang zoeken kwamen we er achter dat er dus een draadloos toetsenbord in zat) maar hoe kunnen we deze batterij opladen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Het heeft er alle schijn van dat de accu van het betreffende toetsenbord niet meer oplaad, het toetsenbord zou in de laptop moeten opladen.

De enige site waar ik de accu kan vinden,

http://www.vbshop.nl/vbshop/ai?artnr=TOSPA3207U1BRS

meldt dat de accu niet meer leverbaar is.

Ik ben derhalve bang dat je pech hebt...
rose