Hoe werkt de puntentelling in Mahjong Titans (de variant op Windows)?

Ik snap er helemaal niets meer van. Ik ben net (voor mijn doen) rap door de Krab-indeling gesjeesd (249 seconden) en krijg hier blijkbaar 441 punten voor. Het puntenrecord staat op 602 een paar weken terug, maar ik geloof niet dat ik er toen rapper doorheen ben gegaan.

Ook wanneer ik een aantal potjes achter elkaar speel, lijkt het erop alsof de snelheid waarmee je door het spel gaat niet van belang is bij de puntentelling. Ik zat net ook even op te letten, en zag dat ik voor paartjes die ik direct achter elkaar wegkreeg verschillende aantallen punten kreeg - door elkaar 2, 6, 4, weer 2 etc...

Ik ben helemaal de draad kwijt. Wie kan het me uitleggen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
3.6K

Het beste antwoord

U kunt uw score aanzienlijk verhogen door stenen in een bepaalde volgorde van het bord te verwijderen. Als u een paar verwijdert van één bepaalde klasse gevolgde door een tweede paar van dezelfde klasse, ontvangt u een bonus. Als het tweede paar dezelfde klasse én hetzelfde nummer heeft, is de bonus extra groot. Als u daarna weer een paar van dezelfde klasse bij elkaar zoekt, is de bonus nog groter. U krijgt ook een bonus wanneer u beide paren bloem- of seizoenstenen na elkaar van het bord laat verdwijnen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké, dus ik moet ook in de gaten houden of ik met turfjes, balken, of bollen bezig ben? (Of hoe die klassen ook heten...)
Amadea
13 jaar geleden
Het zijn tekens, bamboe en kringen. Het levert extra op als je eerst daarvan de 1, dan de 2, enz. na elkaar in paren combineert. En je krijgt meer punten als je de winden, seizoenen, draken en bloemen achter elkaar wegspeelt.