Hoe krijg je alle nummers bij just dance 2015?

Wij hebben het spel Just Dance 2015 voor de Wii gekocht. Op het doosje staan heel veel leuke nummers, maar een aantal kunnen we niet terug vinden in het spel. We dachten dat je ze kon verdienen door hogere niveaus te bereiken, maar we zijn nu op niveau 8 en hebben nog geen nummers ontvangen ( op een moeilijkere versie van een nummer wat We al hadden na). In de shop kun je wel nummers kopen, maar daar staan de nummers van het doosje niet bij. Het zou ook wel raar zijn dat je hiervoor extra zou moeten betalen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.4K

Antwoorden (1)

Ik zou nog eens goed kijken bij lvl up verdien je alleen maar moelijkere versies van bestaande liedjes en sommige moet je gwn kopen.