wie weet de naam van een oud DOS spel met een meisje en wolf?

Ik zoek de naam van een spel van lang geleden, misschien wel 15-20jaar. Waarschijnlijk dos maar kan ook begin van pc games zijn. Het spel was een 2d platform met een meisje en haar (witte) wolf. Nu weet ik niet meer of het meisje vergezeld werd door die wolf of dat zij erin veranderde maar sommige dingen moesten gedaan worden door de wolf, zo ver ik herinner. Zij moest haar weg vinden door gebouwen of kastelen of grotten.

Het is een beetje een vage omschrijving, sorry daarvoor .

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.1K

Het beste antwoord

Ik weet het. Zal ik het ook vertellen?

Inner Worlds
https://www.youtube.com/watch?v=ULDwTlEARH0

Nu weet iedereen die dit gelezen heeft het.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankje , ik kon het echt niet vinden .
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
In het Engels googlen en dan bij afbeeldingen kijken.