In elk geval doen Cees Geel en Frans van Deursen er aan mee.

Maar staat dat niet in de credits van het spel? Net zoals je in het boekje bij een cd kunt zien wie er allemaal op meespeelden zou je ook moeten kunnen zien wie er allemaal meewerkten aan een videogame....
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
In deel 4 verzorgt Cees Geel de stem van Samuel Drake en Frans van Deursen die van Victor Sullivan (Sully). Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb dit ook bijgewerkt in het Wikipedia-artikel. Bronnen:
- https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Uncharted_4:_A_Thief%27s_End