Wanneer word je gebanned? Pokenon go

Ik heb een vraag, als ik op mijn mobiel de hack aan zet, en ik ga naar sentralpark dan wordt ik voor 4 uur gebanned. Maar wat nou als ik 5 of 6 keer heen of terug ga nederland/amerika word mijn account dan voor altijd gebanned? Of met hoevaak heen en terug kijg ik dan een permanente ban.? Groeten david.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Er worden momenteel nog geen permanente bans uitgedeeld.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Die worden er zeker wel uitgedeeld, voor wat meneer hier doet onder andere.