hoe krijg ik mijn video driver up-to-date voor ark survival?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Hoi, kijk voor diverse driver updates op de website zelf van jouw video kaart.

Ark survival is een heel zwaar spel, je hebt een titan nodig om lagg-loos te kunnen spelen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2 manieren
1( download driver booster
2(druk op de windows knop zoek device manager ga naar je videokaart onder beeldscherm adapters en dan druk je auto update driver via het internet