Hoe losik mijn Origin inlogprobleem met authenticator op?

Ik heb (helaas) zelf ingesteld bij Origon dat er een verificatie uitgevoerd wordt (omdat ik op verschillende locaties game). Ben nu van telefoon geswitched, nieuwe authenticator app, en het werkt niet meer. De app vraagt om een streepjescode of handmatige sleitel (16 tekens), die ik nergens kan vinden. Hoe kan ik e.e.a. omzeilen of oplossen zodat ik weer in mijn eigen account kan?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
heb je al antwoord? Ik heb het zelfde probleem. Zou je willen vertellen hoe je het hebt opgelost? Alvast bedankt

Antwoorden (1)

Ik zou Origin bellen, die kunnen je telefonisch waarschijnlijk het beste helpen. Heb zelf een soortgelijk probleem gehad namelijk. Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
De telefoonnummers van Origin (EA)
België: 02 808 4590 (lokaal tarief)
Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
De helpdesk is geopend: maandag t/m vrijdag van 12.00 uur tot 21.00.