ik ben op zoek naar een online meidenspel wat ik anderhalf jaar geleden speelde.. ik weet de site niet meer..

het was een spel waarbij je een account kon maken, met 6 meiden in 1 chatroom ging en onderling elkaar probeerde te kleineren met verschillende handelingen zoals: bitch, verstop in de wc, mors drinken, lipgloss etc.

bij het spel zat er een verhaal bij over 4 meiden.. een normaal meisje, een punker, een bimbo en een aziatisch meisje..

als iemand dit spel herkend kan je mij dan de site geven s.v.p. ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1K

Antwoorden (4)

Stardolls?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gosupermodel?
imvu?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik ken het! Heette het niet Powergirls? Maar ik geloof dat het niet meer bestaat, helaas...