Wat is er met mijn computer als hij in Outlook steeds deze foutmelding geeft wanneer ik hem opdraag te kijken of er post is?

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop.ziggo.nl', Server: 'pop.ziggo.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10065, Foutnummer: 0x800CCC0E

En wat moet ik eraan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Op dit moment (20/09/2010) hoef je nog geen actie te ondernemen. Er is nl. een grote landelijkestoring bij Ziggo.
Via ziggo.nl/help kun je per postcode info opvragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zet in je firewall eens port 110 en 25 open dan moet het weer werken, een v/d poorten is namelijk geblokkeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een heel bekende foutcode, waarvan de oorzaken divers kunnen zijn.
Wat in 99 van de 100 keren helpt, is je account verwijderen en opnieuw instellen.

Extra
Account
Tabblad email
Selecteer je account
Eigenschappen.
Schrijf van alle tabbladen nu op wat er staat.
Dit heb je zometeen weer nodig.
Vooral gebruikersnaam e.d. , dus tabblad servers.

Dan verwijderen :
Extra
Account
Tabblad email
Verwijderen.

Als dat klaar is doe je het volgende :
Extra
Account
Tabblad email
Toevoegen

Beantwoord de vragen die je krijgt, met je spiekbriefje erbij en 99% kans dat het weer probleemloos functioneert.
Succes ermee.