Windows 10 gaat binnen een minuut in slaapstand. Wie kan helpen?

De pc van iemand die ik ken gaat steeds in slaapstand als er even niets gebeurd; steeds weer inloggen dus. Ik heb allerlei instellingen geprobeerd: wachtwoord uitschakelen, slaapstand pas in laten treden na 30 minuten, etc. Niets werkt.

Wie heeft hier ervaring mee en kan helpen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

ik zou een bootable usb maken en windows opnieuw installeren
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Voor je windows opnieuw installeert kun je beter even bij energiebeheer in het configuratiescherm kijken. #Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Energiebeheer# klik hier op: Wijzigen wanneer de computer in slaapstand gaat. Vervolgens kun je instellen of de computer (vanzelf) in slaapstand moet gaan.