Moet ik mijn ipad air updaten?

Ik heb deze gekocht vorig jaar juni en heb de iPad nog niet geüpdatet. Ik werk nog op IOS 9.1 Kan dat kwaad? Ik heb eerdere een iPad 2 gehad maar die had ik teveel geüpdatet en die is nu onbruikbaar geworden. Als de iPad air niet update kan ik hem dan gewoon blijven zoals die nu is maar ook in de toekomst?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
als je iOS niet update doen je apps het uiteindelijk niet meer. Dan krijg je een app update waarvoor je de nieuwste iOS nodig hebt.

Het beste antwoord

Moet niet maar is wel beter . Het is juist top van Apple dat ze vaak nog na jaren oudere toestellen een update ( gratis ) willen geven . Je ziet het vanzelf staan als het voor jou toestel geschikt is . Zorg dat je puk of sim code bijdehand hebt ook je Apple beveiliging 's code . Dan controleer of je nog wel genoeg vrije ruimte hebt dat staat aangegeven hoeveel ruimte oftewel GB het nodig heeft . Heb je niet genoeg ruimte ja dan kan de boel vast lopen . Ruim op oude foto's filmpjes bvan apjes die je toch niet gebruikt . Dan nog niet genoeg doe het dan niet of koop wat ruimte op de cloud. Nog een tip. Indien er een update is wacht een week of zo iets soms zit er een foutje in en dan komt er weer een update . Wat terecht al op gemerkt is mocht je geen update draaien gaan bepaalde aps uitvallen En ga je mogelijk een groter veiligheid's risico lopen. De kritiek op de update was dat het teveel GB ( geheugen ) van je apparaat in beslag neemt dat was inderdaad .... maar er zijn er nu updates geweest die dat juist niet deden en de boel juist sneller en beter maakten . Dus ga ruimen check je vrije ruimte check hoeveel ruimte de update nodig heeft en maak een afweging . Niet doen , ruimen , of koop meer ruimte op de cloud . Kom je er niet uit raadpleeg een Apple dealer succes
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt