Wat moet je doen als het opnieuw instellen van Windows 10 vast loopt?

Ik heb gekozen voor de optie Mijn bestanden behouden omdat ik die op een aparte partitie heb staan. (wel backup gemaakt natuurlijk) De optie Alles verwijderen kan twee uur duren staat er. Dus ik neem aan de optie die ik heb gekozen korter duurt. Maar de laptop staat nu al meer dan vier uur te draaien. (cirkeltje van witte balletjes) Is dit wel goed?? Gewoon geduld hebben of klopt er iets niet?

Antwoorden (1)

Gewoon geduld hebben. Heb je een HDD of een SSD schijf? Bij een SSD schijf zal het proces sneller verlopen dan bij een HDD schijf. Tevens zullen de programma's opnieuw worden geïnstalleerd.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Niesje1973
7 jaar geleden
SSD, en als het over een paar uur nog niet klaar is?
Niesje1973
7 jaar geleden
Nu na bijna 6 uur nog geen verandering.....
Niesje1973
7 jaar geleden
Nu na 7 uur nog steeds aan het draaien.... Wat gebeurt er als ik het onderbreek door de aan/uit knop ingedrukt te houden?