waarom werkt systeemherstel niet?

Zelf wil ik mijn pc gewoon weer opschonen doormiddel terug te zetten naar fabrieksinstellingen alleen echter werkt dit niet om ik heletijd de melding krijg er is een probeem opgetreden.

Toegevoegd na 37 minuten:
Het is wel een zelf gebouwde pc ik weet niet of dit uitmaakt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan ook even via het hulpprogramma een USB-stick klaarmaken of een DVD branden:
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10 wijst zich allemaal vanzelf.

Antwoorden (1)

Het ziet ernaar uit dat je probeert de Windows die al reeds geïnstalleerd is terug te brengen naar de originele staat. Ik kan mij voorstellen dat als er bestanden die daarvoor nodig beschadigd zijn of missen dat je hierdoor een foutmelding kunt krijgen of het medium dat je gebruikt is iets mis mee (dvd/usb stick). Misschien een andere kopie van Windows proberen? Hardware matig kan ik mij niet voorstellen. Maar ik heb zelf ook een keer een soort gelijk probleem gehad en na de hardware test kon ik Windows wel installeren (geen idee waarom). Zit ergens onder je functie toetsen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je je overige bestanden niet wilt behouden kun je ook proberen of een nieuwe installatie van Windows wel werkt. Succes!