Hoe kan ik de naam van mijn bestand in Windows een kleur geven?

Hoe kan ik de naam van mijn bestand in Windows een kleur geven? Het mag ook een badge of label zijn.

De bedoeling is dat ik bepaalde bestanden makkelijk kan verplaatsen van de ene schijf naar de andere.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.1K
Antoni
7 jaar geleden
Wat jij wil doen, lijkt mij alleen mogelijk door in de bestandsnamen een specifiek woord te verwerken dat je gewoonlijk niet in bestandsnamen gebruikt. Het kan ook een nooit-gebruikte, zelfbedachte lettercombinatie zijn. Alle bestanden met dat ene woord of die ene lettercombinatie kan je eenvoudig selecteren door de computer te laten zoeken naar dat ene woord of die ene lettercombinatie.

Antwoorden (1)

Dat is niet mogelijk in Windows, je komt zeker af van macOS/OS X? :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee, altijd al Windows. Toch bedankt voor je hulp.