Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil wwn tweede beeldscherm maar met mijn video kaart werkt dat niet weet iemand een goedkope video kaart waar dat wel mee kan?

en dan heb ik nog een vraag als ik een nieuwe videokaart in mijn computer doe heeft dat dan effect op hoe snel hij is en hoe snel hij games speelt alvast bedankt voor windowa 10

Toegevoegd na 48 minuten:
hij moet voor 2 beeldschermen zijn en ik moet er goed op kunnen gamen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
796
Ritsuka
7 jaar geleden
Wel handig om te vermelden wat voor moederbord je hebt, want hij moet daar op passen. Of je pc sneller word hangt ook af van de snelheid van je processor en hoeveel RAM je hebt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb zelf een nvidia 960 gtx en die kan minecrafters op 1000 fps draaien en er kunnen 3 schermen op
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het ligt er aan wat voor games je speelt.
Voor de meeste games op Medium settings moet je denken aan een budget van €200-€400. Zoals de GTX 960-980
Echter wil je Battlefield 1 en dergelijke draaien, of op hogere settings raad ik je een GTX 1070 of hoger aan. Die gaan gauw voor de €500 heen. Maar dan moet je ook wel goede voeding heb: minstens 650W
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding