Hoe weet ik of ik de Anniversary Update van Windows 10 heb?

Ik heb Windows 10 Pro 64 bit. Onlangs heeft Microsoft de Anniversary Update voor Windows 10 uitgebracht. Ik heb echter de instelling "Defer upgrades" aanstaan, wat inhoudt dat ik updates wel krijg, maar met vertraging.

Ik weet nu niet of ik de Anniversary Update al heb.

Hoe kom ik daar achter?

Cryofiel
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om te controleren of je de Anniversary Update van Windows 10 hebt, kun je de versienummer controleren. Ga hiervoor naar Instellingen > Systeem > Info. Als je versienummer 1607 of hoger is, heb je de Anniversary Update.
Bronnen:
4 maanden geleden