Hoe weet ik of mijn iphone jailbroken is?

Ik heb in het verleden een aantal keer geprobeerd mijn IPhone 6 te jailbreaken. Zonder succes, althans dat dacht ik. Ik heb het vermoeden dat er zich spyware op mijn IPhone bevindt. Op het web vond ik dat dit alleen mogelijk is als je IPhone jailbroken is. (Ik weet btw ook niet of dit waar is trouwens.) Maar ik weet dus niet of mijn IPhone jailbroken is of niet. Er staat in ieder geval geen cydia op en deze heb ook niet gevonden met spotlight functie.

P.S. Ik gebruik nu iOS 9.3.1

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Download iFunbox, en verbind je iPhone met de PC, als deze door iFunbox opgemerkt wordt zoals in iTunes, dan zie je naast je telefoon staan of deze 'Jailed' is of niet.. 'Jailed' is dus niet jailbroken...

Toegevoegd na 56 seconden:
Zoals hier afgebeeld:
https://geek.ng/wp-content/uploads/2013/12/jailed.png
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Thanks voor het antwoord! Zal het proberen, heb helaas op het moment geen computer tot mijn beschikking :(
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nou, goed geen Cydia geeft ook al een goede indicatie dat deze niet jailbroken is... Cydia kun je niet zomaar weggooien. Met ifunbox vind je ook restjes van Cydia als je in je 'raw' filesysteem zoekt op Cydia, mocht deze toch verwijderd zijn op één of andere manier...