Hoe kan het dat mijn browser alleen opstart na verwijdering van de accu uit de laptop?

Sinds een paar dagen start mijn browser niet meer op geen explorer en geen firefox, kan ook geen icoon op de taakbalk zien. Haal ik de accu eruit en weer erin doet alles het weer. Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om dit te herstellen of voorkomen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
de batterij en stroom eruit /eraf , dan 10 sec de power knop ,inhouden dan weer stroom erop , dan de browser verwijderen en opnieuw installeren , na verwijderen eerst opnieuw opstarten

Antwoorden (3)

Het klinkt alsof een onderdeel van Windows corrupt geraakt is. Ik zou je adviseren om je laptop naar iemand te brengen die hier technisch verstand van heeft.
Mocht je in de buurt van Duiven/Arnhem wonen kan ik je hiermee helpen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Windows? Voer deze stappen uit:

Uitschakelen, wacht 1 min. of meer, inschakelen.

Werkt niet? Download een andere browser. (Ik adviseer Google Chrome)

Werkt niet? Schakel de helpdesk van je browser in.

Werkt niet? Ga naar Windows Help (website)

Werkt niet? Vraag het aan een Windows-deskundige.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heb je wel een internet verbinding als je de browser opstart
zo ja browser opnieuw installeren
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ruimtestation
6 jaar geleden
Zonder internet verbinding kun je ook je internet browser openen, maar dan krijg je een foutmelding wat niet het geval is bij de vragensteller.