Ik ben mijn notities kwijt na de update naar iOs 8, hoe krijg ik deze terug?

Ik heb mijn iPhone gisteren geupdate naar iOs en tot mijn grote schrik waren al mijn notities weg. Ik keek bij mijn iCloud instellingen en de notities stonden uit. Ik heb geprobeerd om een complete backup terug te zetten, maar volgens iTunes is er geen compatibele backup beschikbaar. Deze notities zijn erg belangrijk voor mij dus ik zou het erg op prijs stellen als iemand enig idee heeft hoe ik deze weer terug krijg.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als je alleen een Back-up hebt op icloud ben je al je notitie's kwijt
Als je op je computer een back-up hebt gemaakt zouden ze erin moeten staan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje, dit is heel wat duidelijker dan wat Apple me aangepraat heeft.
Ik heb een back-up gevonden op de PC dus alles is weer in orde, bedankt :)