ik zou zeker eens een goeie schoonmaak apps zoeken
Batterydoktor schijnt een hele goeie te zijn
ik heb wel de betaalde versie waar ook een cleaner in Naast dus de batterij optimaliseren
Ik weet dus niet of deze ook bij de gratis versie zit
maar kijken kan zeker geen kwaad
Staat je prullenbak en reclame ook in de mail lijst ? deze kan je wellicht ook legen op de pc
als het bijvoorbeeld gmail is.
ook kan het zijn dat je naast de standaard app van de ipad zelf zegt maar ook iets van gmail hebt en dat tikt dubbel aan of meerdere email adressen ?
Dus kies eventueel de betere van de 2 of misschien zelfs meerdere mail apps ?
en verwijder deze ?

ook kan het zijn dat je veel mails hebt met bijlages ? misschien is er ook de optie allleen headers downloaden ?
waardoor er weinig mails lijken te zijn die gewoon per stuk groter zijn ?
capthavoc
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Synchroniseer je iPad eens met iTunes op de pc. Verwijderde of oude bestanden/apps/contacten/mail blijven op een iPad (maar ook iPhone) in een vuilnisbak op je device staan. Daardoor worden deze bestanden wel meegenomen in de grootte van je programma.

De kans is dus groot dat er oude mailbestanden op je iPad staan die je denkt verwijderd te hebben of die niet meer getoond worden op je iPad (standaard staat de mail ingesteld op het tonen van berichten van de afgelopen 7 dagen, oudere mail is er nog wel maar onzichtbaar).

Zodra je synchroniseert met iTunes wordt ook de vuilnisbak op je device definitief geleegd (en is je mail daarna waarschijnlijk een stuk minder qua geheugen).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
doralien
9 jaar geleden
Dr te synchroniseren is al een deel opgelost. Doch een apje sloeg elk filmke op ipv alleen maar af te spelen, dus apje eraf ...en alles ok,
Ook dr de gmail account eraf te halen en terug te installeren ....
Ook meer geheugen ...
Dus dr deze drie handelingen ...probleem opgelost hartelijk dank iedereen mvg