Hoe kan ik mislukte windows updates opnieuw downloaden?

Ik heb een lange tijdje mijn laptop met windows 7 niet gebruikt
Gevolg is dat ik 160 updates moest installeren
Toen ik dat had gedaan mislukten die steeds en ik kan het niet meer opnieuw doen
En als ik op 'updates zoeken' klik zijn er maar 4 updates beschikbaar
Hoe kan ik die mislukte opdates nu opnieuw installeren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Waren ze allemaal mislukt of slechts een aantal? Want waarschijnlijk is het zo dat er een update van een update tussen de 160 zit waardoor de eerste of tweede dus niet lukt. Gewoon de laptop herstarten en updates opnieuw uitvoeren. Als ze er niet meer staan zijn ze niet meer nodig of zijn ze uitgevoerd. Mislukte updates komen altijd terug mits je ze handmatig verbergt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De meesten zijn mislukt.
Toen ik mijn laptop voor de 2e x opstarte kwamen ze wel terug
maar mislukten ze weer.
En nu komen ze helemaal niet meer.
Zoals Kishhumen al aangaf, waarschijnlijk hebben er meerdere updates van een update tussen gezeten. Updates die niet getoond worden zijn ook niet nodig. Het Windows update programma zoekt dit allemaal zelf uit welke updates er wel niet niet nodig zijn.