Hoe geef je windows installer juiste rechten om een programma te kunnen wijzigen?

Ik krijg deze melding:
(Installer heeft niet juiste rechten om dit programma te kunnen wijzigen)
als ik skype wil bij werken of als ik windows live messenger wil samen voegen met skype,
ik heb geprobeerd om skype helemaal verwijderen en opnieuw instellen
maar steeds verschijn deze melding,verder heb ik beveiliging van skype
voor iedereen ingesteld(aangeraden door skype ondersteuning)maar dat heeft ook niet geholpen!ook gebruikersaccount heb ik uitgeschakeld en alles opnieuw geprobeerd maar dat wil niet lukken:(
hoe los ik dit probleem op?

11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Open het programma met je rechter muisknop als 'administrator'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
koraal19
11 jaar geleden
Dat had ik ook al geprobeerd