Hoe komt het dat Windows 8 bij het ontwaken automatisch na 5 seconden weer in slaapstand valt?

Als ik mijn laptop met Windows 8 in slaapstand zet, en hem daarna weer ontwaak, valt deze automatisch weer in slaapstand. Als ik hem voor de 2e keer ontwaak heb ik geen probleem. Hoe kan ik dit oplossen want het is erg irritant!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet bij beeldscherm instelling kijken. Klik op het batterij teken. Dan op ''meer opties''. Klik nu naast ''gebalanceerd (aanbevolen)'' op ''de schema instellingenwijzigen''. Hier kun je precies instellen wanneer je wilt dat hij automatisch op de slaapstand gaat. Klik ook op ''de schema instellingen wijzigen'' naast ''energie besparing''. Hier kun je hetzelfde instellen maar dan voor als je laptop op energiebesparen staat. Succes :)!