Is er een sneltoets of eenvoudig tooltje om je window snel van het ene scherm naar het andere scherm te krijgen? Ik gebruik Windows 7.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Bedoel je wisselen tussen programma's? Of werk je met 2 beeldschermen?
ItisILeClerc
11 jaar geleden
CTRL+Tab

Het beste antwoord

Dit kan met de volgende toestencombinaties:
Windows Logo + Shift + Pijltje Rechts
Windows Logo + Shift + Pijltje Links
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje, dit was inderdaad wat ik bedoelde!

Andere antwoorden (4)

Ik gebruik daar Displayfusion voor.
Dan klik je gewoon met middelste muisknop op de bovenste rand van het actieve scherm en hij springt naar het andere beeldscherm.
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Dat is wisselen tussen actieve schermen.
Zoals ik het lees wil vraagsteller een scherm van beeldscherm 1 naar beeldscherm 2 doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo lees ik het Ritsuka. Kende je de truc al die ik beschrijf?
druk op ALT + TAB, als je dat doet en alt ingedrukt houdt kun je nog een keer tab drukken om naar het volgende window te gaan, zodra je de toetsen los laat springt hij over naar de geselecteerde window.

Je kunt ook in plaats van ALT de windows knop gebruiken, krijg je een mooi effectje erbij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad via alt + tab.
Je kan ook gewoon op het tabje op de menubalk klikken met de muis natuurlijk. Maar een toetscombinatie werkt altijd sneller
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Windowstoets+rechter of linker pijl toets. Het scherm moet niet gemaximaliseer of fullscreen zijn.

Ik gebruik het ook vaak als er nog een venster op mijn tv staat en mijn tv uit staat.