Ik wil een software update uitvoeren maar dan komt er iets waar ik mijn administrator wachtwoord moet ingeven. Wat is dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

De originele software is door de administrator of iemand met die rechten geïnstalleerd. Zo iemand moet ook de update installeren; als er geen password bestaat kan het ook zonder, maar wel door iemand met administrator rechten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet rechts klikken op update en dan in het menu'tje wat verschijnt openen als administrator en dan verder gaan.
Dit werkt niet als je gewoon gebruiker bent en niet de eigenaar of administrator.