waar kan ik windows 7 driver voor mijn acer aspire 5670 vinden?

ik heb een labtop; acer aspire 5670
hij draait nu windows xp ik zou graag windows 7 er op willen installeren maar ik heb gekeken voor drivers die er dan op moeten. ik kon alleen maar drivers voor windows xp en vista vinden kan iemand mij helpen om alles te laten werken op windows 7. heel erg bedankt voor de hulp!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (5)

Windows 7 heeft voor de meeste devices (standaard) drives aan boord. En je geeft niet aan wat je dan mist; die van het netwerk, de harde schijf of nog iets anders.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mijn videokaart driver mis ik erg dan
+ netwerk driver
De meeste Vista drivers doen t onder windows 7, dus gebruik die maar
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoek maar eens hier: http://driverscollection.com/?H=Aspire%205670&By=ACER&SS=Windows%20Vista.
Ook al is het voor Vista, met de Compatibiliteitsmodus moet het werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hier is een link waar je windows 7 iso kan downloaden :
http://www.mydigitallife.info/download-windows-7-iso-official-32-bit-and-64-bit-direct-download-links/

je kan hier alle windows 7 versies vinden 32 of 64 bits home professional ultimate en maar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de Windows 7 Upgrade Advisor van microsoft download (eerste link/bron) en draait, dan krijg je een rapport waarin staat of het gaat werken en waar je de drivers kunt vinden. Gemakkelijke kan ik het je niet maken. Dit werkt voor alle laptops en pc's. Op papier zou ik op basis van de hardware (zie bron 2) het wel kunnen uitzoeken, maar dat gaat veel tijd kosten. En je hebt veel hardware drivers nodig een laptop.
Je kunt upgraden vanaf XP naar windows 7 en als je dat doet kun je alle je data en programma mee nemen. Sommige programma's gaan niet werken onder windows 7 en dat wordt je ook keurig verteld door de Upgrade Advisor.