Wat is het verschil tussen een iPad en een Tablet?

Ik twijfel meestal of ik een Tablet of een iPad wil.

Toegevoegd na 2 minuten:
Moet ik nu een dure iPad of en goedkope Tablet? Moet ik een apple ipad of een ipad? ik wil liever wel een 2e handse. als iemand een goed ziet, wil je dan een link sturen?

Toegevoegd na 2 minuten:
goed=goede

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
22.5K

Antwoorden (7)

Niets: een iPad ís een tablet.

Elke iPad is een tablet, maar niet elke tablet is een iPad.

Toegevoegd na 3 minuten:
Op je toevoeging: hetzelfde, een iPad ís een Apple iPad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een iPad is een tablet, maar niet elk tablet is een iPad.

Zo heb je bijvoorbeeld ook nog de Samsung Galaxy tab 10.1. Dit ook een tablet. Voor dit geldt ook niet elk tablet is een Samsung Galaxy tab 10.1.

Je hebt ze in alle soorten en maten en natuurlijk ook van verschillende merken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hangt er vanaf waar je hem voor wilt gebruiken. Voor een beetje Internetsurfen en e-mailen op de bank zou ik geen Ipad nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het verschil is de naam. Apple is duur en onbruikbaar, de andere zijn minder duur en onbruikbaar. Je kunt met beiden eigenlijk niks (alleen surfen en e-mailen, maar dat kun je op een smartphone ook). Ik heb zelf in een overmoedige bui zo'n ding gekocht, en die ligt hier te verstoffen, want nagenoeg onbruikbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou de Ipad graag van u vernemen voor mijn partner.
Zelf heb ik de Ipad 2 en heb er enorm veel plezier van.
Maar zoek nu nog een erbij voor mijn parter
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een ASUS TF101 g.
Dat is er een waar ook een SIM kaart in kan om mee te internetten, met een 10" scherm.
Doe maar een bod.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hij is van 22-06-12 is nog garantie op.
Je hebt het dan wel over een 'dure' iPad, maar je moet dan wel even uitkijken WELKE iPad je pakt. Je zou natuurlijk ook nu de iPad 2 kunnen nemen, die nu 100 euro goedkoper is (Als hij nieuw is) omdat de 'Nieuwe iPad met Retina display' (Retina = Super scherp beeld, maar duurder) nu het nieuwste van het nieuwste is. Alleen is de camera bij 'de Nieuwe iPad' ietsjes beter. Hoe weiniger GB je erbij hebt (Gebruik je vooral voor opslag van foto's) hoe goedkoper hij is. Als je de iPad zo duur nu vind, kun je natuurlijk ook op Marktplaats gaan kijken. Daar is natuurlijk ook genoeg te vinden qua aanbod, voor een zachter prijsje. Je hebt ook genoeg Apps op de iPad, die je niet op Android hebt. De iPad is trouwens prima te gebruiken als fotoalbum!

Over de 'gewone' tablets heb ik geen mening, maar ik denk wel dat een iPad beter is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een i pad is een merk van een tablet. dat hoort bij apple, een duur maar naar mij weten een goed en luxe merk!
tablet kun je in veel meer andere merken krijgen zoals tomtec, dan heb je ook een tablet maar een hele simpele voor ongeveer 100 a 150 euro!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb iPad zelf en heb Android gehad Apple kan je vingerafdruk meten je kan twee apps tegelijk openen en gaat langer mee en heeft 4K beeldscherm