Wanneer stopt microsoft met security updates voor XP?

Ik weet dat MS stopt met ondersteuning van xp per 8 april 2014, maar komen er tot die tijd nog wel (security) updates of zijn die al eerder gestopt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Vanaf april 2014 stopt Microsoft met die updates
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De updates stoppen op het moment dat de ondersteuning ook stopt.
Ik meende dat er ook nog sprake was van een extra servicepack, maar dat is speculatief.

Toegevoegd na 1 minuut:
Een klein citaat;
Microsoft gaat de stekker trekken uit Windows XP.
In 2014 zullen er geen beveiligingsupdates meer worden uitgegeven of andere vormen van ondersteuning worden verleend aan het besturingssysteem.
Dat schrijft Microsoft-topman Stephen Rose op zijn weblog.