Waarom valt bij sommige applicaties van mijn ipad het geluid weg?

o.a. bij ziggo tv, is het geluid weggevallen en nog bij een ander spel. Het gekke is dat ik het geluid nog wel kan horen via de koptelefoon

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat is ook zo bij shazam, dat zijn gewoon de instellingen van die app zelf, je kunt er niets aan doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het probleem gevonden. Geluid viel weg en sommige applicaties kreeg ik niet meer geopend. Gewoon een nieuwe aplocatie downloaden en geluid deed het weer en ook andere apps kreeg ik weer open. Bedankt voor de reacties!

Antwoorden (1)

Ik denk dat je koptelefoon connector een probleem heeft, als je er namelijk een connector instop, bedien je gelijk een schakelaar die je interne speakers uitgeschakeld, die schakelaar is misschien vuil geworden.
Probeer eens de connector een paar keer in en uit te doen, wellicht dat het vuil er afglijd. Of een keer flink blazen in de connector ingang.