Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn taakbalk weer onderin mijn beeldscherm?

Ik was gewoon normaal aan het werk en toen drukte ik op iets en mijn taakbalk was ineenkeer aan het bovenkant van mijn scherm. Aangegeven op het plaatje hieronder. Ik heb er met de rechtermuisknop proberen op te klikken om de taakbalk te ontgrendelen maar die optie kan ik niet gebruiken??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De optie taakbalk vergrendelen is er niet....dus hij is ontgrendeld :-)
Als het goed is kan je hem gewoon naar beneden slepen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee dat gaat niet. Als je op het plaatje kijkt kan ik niet eens op die optie klikken.
Cryofiel
11 jaar geleden
Nee, niet op die optie klikken. Gewoon de taakbalk verslepen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat lukt ook niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoort gewoon te lukken alsje linkermuisknop inhoudt op de taakbalk en naar beneden sleept anders pc ff opnieuw herstarten
Waarom zie ik 2 taakbalken bovenin de afbeelding?
In principe moet het werken door je linkermuisknop ingedrukt te houden op een lege plek in de taakbalk en hem dan verplaatsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klik met de rechter muisknop op een lege plek van de taakbalk en kies voor "Properties".
Op het tabblad "Taskbar" zie je in de groep "Taskbar appearance" een combobox achter "Taskbar location on screen:". Deze staat nu op "Top"en moet je naar "Bottom" zetten. Vervolgens bevestigen met OK en het probleem zou verholpen moeten zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding