hoe zet ik mijn pc terug op fabrieksinstellingen?

mijn pc zit vol troep en ik wil hem helemaal leeg maken maar ik weet niet hoe dat moet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het zou handig zijn om es ff te vertellen om welke pc/laptop het gaat (merk /model) en welke os je draait?

Antwoorden (2)

systeem herstel en anders back-up terug zetten als je die hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je pc over een recovery partitie beschikt moet je deze daar het indrukken van een toetscombinatie tijdens het opstarten aanspreken en vandaar de opdracht te geven
tot fabrieksherstel
er is wellicht op je pc een handleiding meestal is er onder start wel een vakje met merk naam asus of zo
om uit te zoeken welke combi je moet indrukken
wellicht heb je daar een handleiding
of anders wel in de boekje
zo te horen heb je ook nooit die recovery set gemaakt ?
misschien is het verstandig dat eerst te doen
dat werkt meestal wel ondanks de troep
maar goed zoek eerst maar eens uit of je echt wel een recovery partitie hebt
anders moet je het toch met een windows dvd doen ?
capthavoc
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
Lol iemand die linux gebruikt zou hier geen moeite mee moeten hebben.