Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ga ik er op vooruit; Van Windows XP naar Windows 7?

Ik heb nog een aantal externe mengpaneeltjes en mixertjes, veel drivers en veel bestanden op mijn harde schijven. Is het dan nuttig om over te stappen op Windows 7? Misschien werkt mijn paneeltje niet op windows 7. Heb ook veel gehoord dat sommige drivers niet werken. Kost ook veel tijd alles op mijn externe harde schijf te zetten en dalijk weer terug te zetten. Is het nuttig of niet ? Iemand al ervaring met windows 7? Snelheid is het grootste verschil hoorde ik..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
768

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met de juiste hardware is Windows7 echt een aanrader. Met de Windows7 Advisory Pack kun je vooraf al zien, of al je hardware ondersteund wordt.

http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/upgrade-advisor.aspx
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik gebruik zelf sinds kort vooral mac OS maar veel mensen die ik ken hebben windows 7 en zij zijn er allemaal zeer tevreden mee. Ook is windows 7 gedeeltelijk na-geaapt van mac OS (ook al willen ze dit niet toegeven), wat goed is, want mac OS is wat mij betreft 10x beter dan de oude windows in vrijwel alle opzichten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want je kunt niet upgraden. Je moet fresh installeren, d.w.z. dat je alle software, incl. drivers, opnieuw moet installeren. Je schiet er niets mee op.
Dringend advies: niet doen, tenzij je helemaal met een schone pc wilt beginnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Chek de verschillen bij deze link
Alleen is wel pdf bestand...

http://www.pcbeveiligen.nl/XP_Vista_Windows7.pdf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja doen 7 is super goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een XP pc en daar heb ik 2 gig bijgeprikt en windows 7 draaien. Hij draait sneller dan xp. Ik ben er zeer tevreden over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding