Ga ik er op vooruit; Van Windows XP naar Windows 7?

Ik heb nog een aantal externe mengpaneeltjes en mixertjes, veel drivers en veel bestanden op mijn harde schijven. Is het dan nuttig om over te stappen op Windows 7? Misschien werkt mijn paneeltje niet op windows 7. Heb ook veel gehoord dat sommige drivers niet werken. Kost ook veel tijd alles op mijn externe harde schijf te zetten en dalijk weer terug te zetten. Is het nuttig of niet ? Iemand al ervaring met windows 7? Snelheid is het grootste verschil hoorde ik..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Met de juiste hardware is Windows7 echt een aanrader. Met de Windows7 Advisory Pack kun je vooraf al zien, of al je hardware ondersteund wordt.

http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/upgrade-advisor.aspx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik gebruik zelf sinds kort vooral mac OS maar veel mensen die ik ken hebben windows 7 en zij zijn er allemaal zeer tevreden mee. Ook is windows 7 gedeeltelijk na-geaapt van mac OS (ook al willen ze dit niet toegeven), wat goed is, want mac OS is wat mij betreft 10x beter dan de oude windows in vrijwel alle opzichten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want je kunt niet upgraden. Je moet fresh installeren, d.w.z. dat je alle software, incl. drivers, opnieuw moet installeren. Je schiet er niets mee op.
Dringend advies: niet doen, tenzij je helemaal met een schone pc wilt beginnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Chek de verschillen bij deze link
Alleen is wel pdf bestand...

http://www.pcbeveiligen.nl/XP_Vista_Windows7.pdf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja doen 7 is super goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een XP pc en daar heb ik 2 gig bijgeprikt en windows 7 draaien. Hij draait sneller dan xp. Ik ben er zeer tevreden over.