Print to box, waar stel ik dat in in de registry settings?

We hebben een Konica Minolta Bizhub C451 multifunctional. We willen graag in het registry aanpassen dat we naar een box toe printen. Waar staat die registry en wat moet ik aanpassen?

Toegevoegd na 34 seconden:
We gebruiken windows 7 en XP
Als server hebben wij Windows 2008

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Ik neem aan dat de Windows 2008 Server ook als printserver fungeert.

Meestal is de 'print to box' functie te selecteren via de printereigenschappen. Wanneer dat het geval is, kun je op de server bij de gedeelde printer de standaardinstellingen van die eigenschappen instellen.

Klik hiervoor op de server met rechts op de gedeelde printer en kies voor 'printereigenschappen' ('printer properties'). Op het tabblad 'Geavanceerd' ('Advanced') kun je onder de knop 'Standaardinstellingen' ('Printing defaults') instellen welke standaardinstellingen iedereen de deze printer toegvoegt krijgt. Wanneer je daar dus 'Print to box' instelt, is dat de instelling waar iedereen mee begint.

De gebruiker kan deze instelling wel zelf wijzigen.