Klopt het dat als je iOS 5.1 jailbreakt je hem steeds weer moet koppelen aan de pc als je de jailbreak opties wilt blijven gebruiken? zie uitleg

En als je hem dan untethered kun je hem dan wel oged gebruiken? Iemand goede uitleg voor me? ik snap het niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

als je IOS jailbreakt plaats je er een alternatieve (gekraakte) versie van IOS op.
op het moment dat je hem zou updaten via itunes dan vervang je deze gekraakte versie met de update.

apps e.d. zouden moeten blijven staan na zo'n update met IOS en je kunt hem dan weer opnieuw kraken (als die uit is) maar verstandiger is om hem na een jailbreak te updaten met het jailbreak programma.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt twee versies van een jailbreak. Een tethered en een untethered versie.

Een tethered versie, als je je telefoon opstart moet je hem inderdaad koppelen aan je pc anders kan je de jailbreak niet gebruiken.

Met de andere versie, hoef je niet telkens hem aan je pc t koppelen