Ik werk met Internet Explorer 9 maar daarmee komt mijn ziggo/home mail niet meer binnen. Ziggo werkt maar tot IE8. Wat te doen?

e-mail

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al is een andere browser geprobeerd? (firefox of chrome bijboorbeeld)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chrome niet, FF werkt wel gelijk (maar ze adviseren FF4 terwijl we al weer bij FF10 zitten).

Het beste antwoord

Mischien is firefox of google chrome een optie ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga naar extra, dan Internetopties, dan naar tab geavanceerd.
Dan ga je naar onderdeel "webpagina's bekijken" ongeveer halverwegen komt regel Foutopsporing in scripts uitschakelen (Internet Explorer) deze uitvinken en dan toepassen.