De nieuwe Firefox 9.01 is er. Heeft iemand daar goede ervaring mee?

Mijn browser is meestal Firefox. Nu kan ik de nieuwe versie downloaden. (9.01) Is dat echt een groot verschil?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Een groot verschil MET WAT? Met versie 3.0, of met versie 8.0.1?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij heb ik 3.0. Dat was ik vergeten te zeggen

Antwoorden (4)

Meteen toen die nieuwe versie uitkwam heb ik die gedownload, omdat ik hoopte daarna van de vele keren dat ie blijft hangen af te zijn. Maar het blijkt niets uit te maken. Ik merk geen enkel verschil met de vorige versie.
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Dan ligt het waarschijnlijk ergens anders aan dat-ie bij jou zo vaak hangt. Ik heb nu ook 9.0.1 en die is enorm stabiel. Ook de vorige versies waren enorm stabiel. Ik denk dat er bij jou een ander programma in de weg zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn idee. FF "hangt" niet hier, heb 'm al jaren, nu sinds een week of wat versie 9.0.1
Ik heb verschillende browser geprobeerd, internet explorer, firefox, chrome. Voor mij is chrome het meest stabiele en snelle van ze allemaal. Firefox is ook goed, daar niet van, maar trager en instabieler. Persoonlijk gaat mijn voorkeur naar chrome.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chrome is heel iets anders, moet je eerst aan wennen, is te zeer verschillend, en of ie nu werkelijk (merkbaar) sneller is?
Ik gebruik ook altijd Firefox, en heb het zo ingesteld dat ie automatisch de nieuwste updates download, dus ik heb versie 9.01 al een tijdje in gebruik. Bij mij heeft ie geen problemen gegeven. Snel en stabiel. Tussen versie 8 en 9 merk je weinig tot geen verschil. Maar verder heb ik er prima ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik Firefox al jaren onder Linux, altijd met de nieuwste update. Ik heb ook neg een XP-computer staan maar daar werk Firefox veel trager. Alsof Windows verhinderd dat het beter zou werken dan IE. Waarom Windows gebruiken als je toch Firefox gebruikt? Stap over op Linux Ubuntu.