waar vind ik een driver voor mijn ingebouwde webcam van Medion 96380? met dank

Toegevoegd na 51 minuten:
thks, maar skype heeft nog steeds geen webcam ontdekt; deze is ook niet te zien bij apparaten. Wat kan ik nu nog doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Als de link bij het andere antwoordt niet helpt kan je altijd nog driver genius downloaden.
Dat is een programma dat alle drivers op je pc die ontbreken of upgedate kunnen worden downloadt.

Erg simpel en betrouwbaar.

http://thepiratebay.org/torrent/6101884/Driver_Genius_PRO_10.0.0.712___Crack-%5BHB%5D

Toegevoegd na 44 seconden:
Het programma ziet ook vanzelf dat je bijv. Windows 7 gebruikt en zorgt er dus voor dat de drivers die hij zoekt werken op windows 7!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit antwoord gaf een correct en volledig antwoord op de vraag.

Andere antwoorden (1)

Je driver vindt je hier:
http://www1.medion.de/downloads/download.pl?lang=nl&filename=cammim2260_2280wxpvst.exe&id=5328&type=treiber

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor de volledigheid: de driver is geschikt voor XP en Vista, 32- en 64-bit