de witte versie is waardevoller als je hem 2e hands gaat verkopen. daar zijn er minder van namelijk.
maar verder qua mogelijkheden in de telefoon zelf is er geen verschil
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verder als kleur, zie ik geen verschillen.
-James
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn geen verschillen behalve de kleur ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de witte is er boven de speaker (naast de voorcamera) zwart streepje. Dit zie je bij de zwarte niet omdat hij zwart is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De witte versie is lastiger te verkrijgen en is brengt bij verkoop meer op.