Waar kan ik zo goedkoop mogelijk Windows 7 kopen?

Ik ben aan het twijfelen of ik Windows 7 zal kopen. Is er een vaste prijs voor windows7 of is er een winkel waar ik windows7 goedkoper kan kopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou je geld uitgeven aan een besturingssysteem dat veel beloofd maar weinig doet (behalve je computer heeeel traag opstarten)? Overweeg een overstap naar het Linux besturingssysteem. Dit is gratis en werkt zeer goed.

Antwoorden (8)

Als je windows vista al hebt hoef je windows alleen maar te downloaden: GRATIS
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt gewoon voor € 119,= een upgrade (Premium)bestellen of kopen in de (internet)winkels.
Mocht je echter een pc hebben aangeschaft met Vista in de periode van 26 juni 2009 tot nu dan kun je bij veel leveranciers hetzij gratis of tegen geringe betalling van bv 15 euro windows 7 laten installeren.

Heb je een oudere PC met Vista, dan kom je hier niet voor in aanmerking. Helaas maar het is niet anders.

Misschien dat, als je even wacht, de prijzen iets zullen dalen. Dit zag je immers bij XP, Vista en Office ook gebeuren.

Toegevoegd na 1 uur:
Ook zijn er OEM versies te koop die wat voordeliger zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mag ik jouw aankoopbon gebruiken?
Als je ook maar IETS te maken hebt met een school of andere onderwijsinstelling (misschien zit je er zelf op of ben je ouder van een schoolgaand kind), kun je grote kortingen krijgen op soft, maar ook hardware, zoals Windows 7, via de website www.slim.nl als de school zich daarvoor heeft opgegeven. Klik op 'aanmelden', kijk of de school er tussen staat, en dan op wat je met de school te maken hebt.

De kortingen kunnen oplopen tot 90%, dus ga eens kijken zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
77,77 bij Alternate

Toegevoegd na 36 seconden:
http://www.alternate.nl/html/product/Software_System_Builder_Besturingssystemen/Microsoft/Windows_7_Home_Premium_64-Bit/-1081931/?baseId=664814

Is wel de OEM versie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
capthavoc
14 jaar geleden
Mag dat de oem versie los verkopen ???
Niet dat ik er wat op tegen heb maar wellicht zijn de eisen weer wat strenger geworden ?.
was het niet zo dat deze versie alleen bij een nieuw systeen geleverd mocht worden bij xp zat nog een loophole je kon het kopen met wat hardware erbij
maar je loopt nu dus wel de kans dat je oude vista of xp nergens meer past ook niet met de originele sticker.
capthavoc
14 jaar geleden
let wel die is de 64 bits editie
die is dus goedkoper dan de 32 bits ????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Officieel mag je hem niet los kopen, toch is het mogelijk. De meeste winkels verkopen hem los. Omdat het een OEM versie is, zit hij wel aan één enkele PC gekoppeld, terwijl dit bij de gewone versie niet het geval is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oem mag niet meer sinds 2 jaar. Ik zou het niet doen. de 64 bit editie is hetzelfde pakket als 32 bit (in tegenstelling tot eerdere versies) - voor de installatie kan je kiezen of je 32 of 64 bit wilt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is inderdaad de prijs als je 'm samen met een nieuwe PC koopt. Los mag een OEM versie niet verkocht worden, zoals mijn voorgangers reeds meldden.
Www.rovecom.nl

72 euro
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De prijzen hierboven zijn correct volgens mij, ik zou het niet weten, ik haat Windows 7.
Maar goed, wat ik wou zeggen is dat de OEM versie illegaal is als je die los koopt, en dat je als je dat koopt geen garantie hebt (behalve op de eventuele hardware).
Je kan dus niet bij MS aankloppen met je problemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Windows 7 Ultimate upgrade € 18,- bij surfspot.nl
(wel even onderwijzer worden)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb 'm eventueel nog wel gratis hier liggen..
haha