Hoe verander je een nd5- bestand in een nds bestand?

Ik wil heel graaf Professor Layton en de Melodie van het Spook, maar kan hem alleen in nd5-bestand vinden. Die leest mijn ds niet, alleen nds - bestanden. Waar kan ik deze game als nds-bestand downloaden of hoe kan ik hem omzetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Gewoon .nd5 veranderen naar .nds, gewoon maar 1 letter veranderen.Dit door rechts klik naam wijzigen (5) in s.
groet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige sites gaan cracking van games en dergelijke tegen. dus maken de "crackers" van games (de mensen die de game van het kaartje halen) er een ND5 bestand van, alles wat jij hoeft te doen is "Rechter muisknop --> naam wijzigen --> de 5 veranderen in een s --> enter drukken"