na opstarten van pc en daarna windows xp voor prof kom ik in een aanmeld scherm. Dit is niet keuze scherm van diverse gebruikers.Hoe haal je dit weg?

ik bedoel niet het scherm voor de diverse gebruikers maar voor de administrator.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

ik neem aan dat je het scherm bedoelt waaruit je uit besturings systeem kan kiezen?

die kun je wijzigen door bij menu start bij uitvoeren: 'msconfig' in te vullen.
dan tabblad computer opstarten en dan degene te verwijderen die je kwijt wilt.

ik hoop dat ik het juiste scherm voor me heb die je bedoelt, anders moet je ff wat meer info geven...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
na het aanzetten van de pc, komt even het windows scherm. Direct hierna komt een inlogschermpje waar wachtwoord en naam moet worden ingevuld. Dan ben ik ingelogd als administrator. Graag wil ik starten met het keuzescherm gebruikersaccount