Welke Boot CD software is er verkrijgbaar voor Vista?

Ik ken VistaPE, maar ik heb allerlei problemen om daar een geschikte cd voor te branden (het programma om de cd mee samen te stellen werkt niet goed mee).

Is er vergelijkbare (gratis) software beschikbaar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik snap niet zo goed waarom je Vista wilt hebben op je BOOT-CD. Zolang je tijdelijke OS maar he filesystem van je PC wil lezen, is het toch goed? VistaPE is volgens mij de enige manier om te booten met Vista, maar je kunt ook gaan klussen met:
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met de hulp van een aangepaste Hirens bootCD kun je ook Vista of zelfs Windows 7 starten.
Dus kijk eens bij Hirens op de site zie link.