Hoe los ik dit probleem met de laptop op?

Mijn laptop houdt er opeens mee op, hij liep volledig vast. Nu zette ik hem opnieuw aan, ik krijg de opstart hulp van Windows. Als ik selecteer dat hij opnieuw op mag starten, komt hij elke keer terug op dit scherm. Hij telt dan af vanaf 30 seconden, maar ook na die 30 tellen komt hij weer op het scherm. Ik kan ook kiezen op starten op gewone wijze, maar ook dan komt hij weer op het 'startscherm'. Ik heb dus twee opties, maar geen van beide doet het niet. Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je dat schrerm krijgt windows help moet je windows normaal starten kiezen, daarna een firewall scan laten doen dan moet hij het weer beter gaan doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik ervoor kies om Windows normaal te laten starten, is hij even aan het denken, maar komt daarna weer op hetzelfde scherm terug. Ik heb dus twee opties, maar geen van beide lijkt iets te doen.
probeer: opstarten in laatst bekende modus of opstarten in veilige modus.
als dit niet helpt probeer met je Windows CD Windows te herstellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In veilige modus opstarten lukt ook niet, ik krijg steeds dat ene scherm. Windows cd zit erin, maar daar doet hij ook niks mee. Nog andere opties?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, start op met de windows CD. zet je lap aan en druk op F10/11 ofzo dan start je lap wel op van CD vanuit daar kan je je windows herstellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of ander del, f2 of f12(wil ook wel gelijk bootsequence zijn)