ik wil mijn laptop resetten zie beschrijving.

nou het probleem is dus dat hij alleen Windows 7 reset maar ik wil Ubuntu verwijderen ik heb namelijk alle twee op mijn laptop geinstaleert maar als ik Ubuntu wil starten is het scherm zó donker dat ik met een hele sterke lamp de letters nog maar net kan zien maar dan hou ik de lamp 2-3centimeters van het scherm af.
Wat ik ook een mogelijkheid zou vinden om beide besturingssystemen te verwijderen en alleen Ubuntu te installeren(een Linux besturings-systeem)maar hoe zou ik dat dan weer voor elkaar krijgen?
Het gaat hier om een Acer Aspire 5336 Intel celeron

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je je scherm niet gewoon wat lichter instellen zodat het wel leesbaar is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou het is volgens mij zo'n welkom scherm maar dat kan ik dus niet zien maar hoe zou ik dit bij ubuntu kunnen doen?
capthavoc
12 jaar geleden
probeer de toets FN pijltje omhoog ?

Antwoorden (2)

Verwijder Ubuntu bij programma toevoegen of verwijderen allebei en download het opnieuw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boot gewoon van Ubuntu CDROM en kies tijdens installeren voor het wissen van de hele harddisk