Kan ik die grappige effecten van Ubuntu ook voor Windows gebruiken?

Op Ubuntu 9.04 'blubberen' de vensters zo grappig.
Vraag: Kan dit ook bij Windows 7
Misschien met een speciaal programmatje of zo.

Het beste antwoord

De window manager van windows kan je niet veranderen, dus ik ga er vanuit dat het niet zomaar kan.

Bepaalde effecten zoals de desktop cube kan je wel via programmas simuleren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
peterjbruins
13 jaar geleden
jammer

Andere antwoorden (2)

Het effect heet wobbly windows, of het er ook voor windows is weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt (nog) niet echt een soort van compiz voor windows, maar je hebt wel verschillende programmas die min of meer het zelfde kunnen doen. Bv een cubedesktop ofzo. Of kijk ff hiernaar http://www.portablefreeware.com/?id=1286
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
peterjbruins
13 jaar geleden
Die cube hoef ik niet hoor, alleen dat "blubber" effect.
peterjbruins
13 jaar geleden
Die cube hoef ik niet hoor, alleen dat "blubber" effect.